Thursday 20 May 2010

bye bye every teachers and every pupils i hate you!!!!!!!

dzień dobry, mam koniec:) strasznie sie ciesze chociaż jutro będzie mi pewnie mega smutno
tytuł posta brzmi bardzo złowieszczo i tragicznie ale nie umiałam wymyślić innego a taka właśnie myśl mi przeszła kiedy opuszczałam dziś szkołę i zdałam ostatnią maturę (ustny angielski). i nawet nie najgorzej 20/20 z podstawy i 15/20 z rozszerzenia, oj tam oj tam:P
jutro oficjalne pożegnanie NAS, w sobote mam ostatnią klasową bibke ech ech ech, a w następny poniedziałek jadę do Niemiec ach ach ach



moja nieczysta psinka, która ostatnio sie troche nacierpiała:*




flower dress, była do kostek-mama skróciła:* jak zwykle grosze w sh




plakacik mojego fejwrit, od kasi

AAAAAAAAA the dead weather na open'erze! wspaniała wiadomość!:*

No comments:

Post a Comment